خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اراک در انتقاد به قطع برق خواستار شد؛

ضرورت اطلاع رسانی قطعی برق برای همگان / استفاده از پنل‌های خورشیدی موجب کاهش مصرف و آلودگی زیست محیطی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۶۰

رئیس شورای شهر اراک در حضور اله داد مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: لازم است قبل از قطعی برق اطلاع رسانی صورت گیرد تا مشترکان و صنایع مختلف آسیب کمتری ببینند.

به گزارش ایلنا از اراک، فلک افلاکی در خصوص قطعی مکرر برق گفت:قطع برق در مکان‌هایی که فعالیت آنها مانند گلخانه‌داران،  دامداری‌ها،مراکز  خوراک دام و طیورو... به صورت مستقیم وابسته به برق است، قطعی  برق آنها را متضرر کرده  و بهتر است ساز وکاری چیده شود تا قبل از قطعی خبردار شوند.

وی همچنین گفت: در قسمت شهرک های صنعتی اراک نیز قطعی داریم پیشنهاد می شود زمان قطعی برق صنایع بزرگ استان هم با هماهنگی خانه صنعت و معدن استان به صورت پیامکی اطلاع رسانی  شود.

رئیس شورای شهر اراک در پایان گفت: در  اراک مشاهده می شود بسیاری از ساختمان ها و برج ها در نمای خود از روشنایی و به طبع از جریان برق استفاده می کنند اگر بتوانیم یک همکاری دوسویه بین شهرداری و اداره برق ایجاد کنیم که به سازندگان این ساختمان ها تسهیلات داده شود تا در تامین بخشی از برق خود(مثل مشاعات و نمای ساختمان)  پنل های خورشیدی تهیه کنند و بر بام خانه نصب کنند باعث می شود در مصرف برق صرفه جویی قابل توجهی صورت گیرد و هم الودگی زیست محیطی کمتر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز