خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد ؛

مسئولان رایزنی‌ها با عراق را برای بازگشایی مرز خسروی آغاز کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۸۱

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها گفت: قبل از فرارسیدن ایام اربعین دولت ایران جهت بازگشایی مرز خسروی با دولت عراق رایزنی کند.

کیومرث خزلی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: مرز خسروی دارای بیشترین مزیت‌ها نسبت به دیگر مرزهای کشور برای تردد زوار عتبات و عالیات است. با توجه به عدم بازگشایی این مرز در سال‌های گذشته از سوی دولت عراق مسئولان باید قبل از فرا رسیدن ایام اربعین با رایزنی با این دولت اقدام به بازگشایی مرز خسروی و تردد زوار عتبارت و عالیات کنند.

خزلی افزود: مردم شهرستان قصر شیرین و استان کرمانشاه بی‌صبرانه منتظر بازگشایی مرز و استقبال و پذیرایی از این زوار هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه مرز خسروی بزرگ‌ترین پایانه مرزی کشور است زیر ساخت‌ها و امکانات این پایانه و شهرستان قصر شیرین برای خدمات رفاهی به زوار در هیچ مرز دیگر کشور نیست. قطعا بازگشایی این مرز موجب ازدحام کمتر زوار در دیگر مرزها و رفاه حال زوار عتبات و عالیات خواهد شد.

خزلی ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌ها و نهادها برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم میزان آمادگی این دستگاه‌ها نهادها و تشکل‌های مردمی را برای ارائه خدمات به زوار اربعین بسیار عالی و مناسب توصیف کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز