خبرگزاری کار ایران

مربی تیم اولمپیوس ایتالیا مطرح کرد:

جاده قهرمانی از مسیر استعدادیابی می‌گذرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۸۶

مربی تیم اولمپوس ایتالیا گفت: ورزش قهرمانی بدون استعدادیابی معنی ندارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی عابدی با بیان این مطلب افزود: امروزه یکی از مهمترین شاخص ها برای ساختن پیکره و استخوان بندی ورزش استعدایابی و کشف ثروت های نهفته در همه رشته های ورزشی کشور است.

وی با بیان اینکه فرآیند استعدادیابی راه را برای رسیدن به روزهای اوج یک ورزشکار تا حد زیادی کوتاهتر و آسانتر می سازد، افزود: برنامه محوری هیات های ورزشی، بالا بردن سطح ارتقا، دانش و بینش مربیان در تربیت و کشف استعدادهای نخبه علاوه بر کاهش هزینه های سرسام آور قهرمانی، نتایج مطلوب مدال آوری و کسب موفقیت های غرورآفرین را در پی دارد.

عابدی بیان‌کرد: مقوله استعدادیابی با رعایت استانداردهای لازم و بهره‌گیری از متخصصان و مربیان کاربلد باید از اولویت‌های کاری باشگاه ها باشد.

وی با بیان اینکه برنامه استعدادیابی دررشته های ورزشی باعث ارتقای سطح مربیان و بازیکنان است، تصریح کرد: برنامه استعدادیابی دررشته های ورزشی ما را در شناسایی ظرفیت ها و ارتقای دانش مربیان و بازیکنان کمک می کند.

مربی سابق آکادمی فوتبال سپاهان یادآور شد: هدف اصلی استعدادیابی، شناسایی و انتخاب ورزشکارانی است که بیشترین توانایی را در یک رشته ورزشی خاص دارند، چرا که استعدادیابی ورزشی راهی منطقی، کوتاه و مقرون به صرفه برای حضور موفقیت آمیز ورزشکاران درصحنه های بین المللی است.

این کارشناس اظهار داشت: از یاد نبریم که هدف از اجرای برنامه های استعداد یابی در کشور باید در راستای افزایش راندمان و بهره وری اقدامات و افزایش سطح تکنیک و تاکتیک ورزشکاران در همه رشته های ورزشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز