خبرگزاری کار ایران

با اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان؛

کدام مدیران آذربایجان‌شرقی خداحافظی می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۹۴

با اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، لیستی از مدیران استان آذربایجان شرقی که موعد بازنشستگی‌شان فرا رسیده، تهیه شده که با وصول اطلاعات بیشتر این لیست در حال تکمیل است؛ گویا نام استاندار نیز در لیست اولیه به چشم می‌خورد.

به گزارش ایلنا، با تصویب اصلاحیه‌ قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، مدیران اجرایی زیادی ظرف 2 ماه آینده بایستی از فعالیت کناره‌گیری و خود را بازنشسته کنند تا فرصت مدیریت برای مدیرانی جوان‌تر فراهم شود.

فارغ از آنکه با اجرایی شدن قانون فوق مدیران آذربایجانی حاضر در کسوت معاونت وزارت بازنشسته می‌شوند، در خودِ استان آذربایجان‌شرقی نیز افراد زیادی به جرگه‌ «اخراجی‌های بالاجبار» می‌پیوندند تا بالاخره علیرغم عطش خدمت‌شان به خلق‌الله، با اجبار قانون خانه‌نشین شوند و یا در بخش‌های خصوصی از تجربیات‌شان استفاده شود.

در آخرین لیستی که از استانداران بازنشسته توسط رسانه‌ها منتشر شده است، نام مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی نیز به چشم می‌خورد و احتمالاً او همراه با 15 استاندار دیگر میز ریاست را ترک خواهند کرد اما اینکه حذف به‌یک‌باره 16 استاندار چه تبعاتی دارد، موضوعی است که باید بررسی شود و شاید همین امر موجب شود تا روند جایگزینی آنان طول بکشد و به مرور صورت گیرد.

نام خدابخش در حالی در بین بازنشستگان به چشم می‌خورد که در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها اینگونه ابراز داشته است: در حال حاضر در استان آذربایجان‌شرقی یک نفر بازنشسته‌ وجود ندارد که خارج از استثناها در کار دولتی حضور داشته باشد.
حال باید دید که لیستی که در حال تکمیل است آیا با استثناهای دولتی در استان فعالیت می‌کردند؟

جواد رحمتی، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی نیز از جمله افرادی است که در سایت استانداری برای او سوابق 37 ساله‌ای در عرصه مدیریت کشوری لحاظ شده و همین امر موجب شده تا گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با بازنشستگی او مطرح شود.

محمدرضا عیدی بارنجی، مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی و ابوالفضل نوراللهی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌شرقی از دیگر کسانی‌اند که 30 سال خدمت آنان به پایان رسیده است و باید منتظر کناره‌گیری‌شان با اجرای قانون فوق باشیم.

لیست مدیران بازنشسته در حال تکمیل است...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز