خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کیان خبرداد:

تعریض معابر شهری با توجه به ضروریات منطقه

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۵۲

رئیس شورای اسلامی شهر کیان با تاکید بر اهمیت تعریض معابر در تردد شهروندان گفت: تعریض معابر بنابر ضروریات منطقه‌ای اولویت‌بندی می‌شود.

پیروز خدادوستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته از سوی شورای اسلامی و شهردار محترم این شهر موافقتنامه احداث بلوار مسیر شهر کیان- شهرکرد مابین سازمان برنامه و بودجه اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل حمل و نقل پایانه‌ها تنظیم شد. 

وی با توجه به نقش شبکه‌های عبوری و تاثیرشان بر ساخت فرم‌شهری افزود: آسفالت معابر به منظور مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهری است.

خدادوستان با بیان اینکه چهارهزار و 500 تن آسفالت جهت روکش و تعریض مسیر شهر کیان- شهرکرد اختصاص یافته، افزود: تعریض جمع‌آوری گاردریل و احداث بلوار در این مسیر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال صورت گرفته است و تا پایان مردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به مجتمع تفریحی – ورزشی قزل حصار خاطرنشان کرد: جهت رفاه همشهریان و مسافران گردشگران عزیز حدود دو کیلومتر از مسیرهای این مجتمع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آسفالت‌ریزی و روکش انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز