خبرگزاری کار ایران

حامی ۳۴ کودک یتیم البرزی:

کمک به نیازمندان را در کودکی از پدرم آموختم

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۱۶

کاسب نیکوکار البرزی از آموزه‌های پدر در کودکی الهام گرفت و هم‌اکنون ضمن حمایت از ۳۴ کودک یتیم، ماهانه چهار میلیون تومان از سود کسب خود را برای امور معیشتی مددجویان کمیته امداد هزینه می‌کند.

به گزارش ایلنا، ناصر زارع حامی طرح اکرام ایتام با بیان اینکه حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد البرز را با کمک برادرش که در خارج از کشور ساکن است انجام می‌دهد، گفت: پدرم از دوران کودکی از طریق مساجد، حسینیه‌ها و خیریه‌ها به نیازمندان کمک می‌کرد و من و برادرم را نیز به همراه خود می‌برد و همیشه دلیل کارش را آموزش ما عنوان می‌کرد و می‌گفت: از شما می‌خواهم در آینده که بزرگ شدید همواره با سهمی از رزق و روزی که خداوند نصیبتان کرد به فقرا و مستمندان کمک کنید.

وی با اشاره به اینکه خداوند در حدود یکصد آیه از قرآن کریم بندگان را به انفاق و احسان توصیه می‌کند، افزود: تعداد زیاد آیات احسان و انفاق در قرآن برای من این پیام را دارد که بخشش و کمک به نیازمندان را برای رضای خدا انجام ندهم و آن را وظیفه‌ای برای خود بدانم.

نیکوکار البرزی با اعلام اینکه مدّت هفت سال است که با کمیته امداد همکاری می‌کند، گفت: پس از آشنایی با طرح اکرام ایتام کمیته امداد و اطلاع از جزئیات آن و اینکه می‌توانم به صورت مستقیم از یتیم مورد نظر خودم حمایت کنم، تصمیم گرفتم حمایت از ده یتیم را برعهده بگیرم. از آن زمان بود که برکت عجیبی در زندگی‌ام ایجاد شد و هر موقع گرفتاری شغلی یا خانوادگی برایم پیش می‌آید نذر فرزندان معنوی خودم می‌کنم و مشکلم حل می‌شود.

وی که شغل‌اش فروشندگی لوازم بهداشتی است در تشریح کمک‌های خود به ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: هم‌اکنون ماهانه ضمن واریز یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به‌حساب ۳۴ یتیم تحت حمایت خود، حدود چهار میلیون تومان نیز برای رفع مشکلات معیشتی مددجویان کمیته امداد در موضوعات جهیزیه، درمان، ودیعه مسکن و اهداء سبد کالا به سی خانواده نیازمند پرداخت می‌کنم.

 ناصر زارع در پایان گفت: احساس کمک کردن به دیگران وصف‌ناشدنی است و من همواره حضور خدا را در زندگی‌ام احساس می‌کنم از طرفی خوشحالم که خداوند به من وسعتی رزقی عطا فرموده تا ادامه‌دهنده راه پدرم باشم و سعی می‌کنم آموزه‌های خیر و احسان را که از پدرم به ارث برده‌ام به فرزندانم منتقل کنم تا ان‌شاءالله نسل ما با فرهنگ قرآنی، اعتقادی و انسان‌دوستانه نیکوکاری تربیت شود.

گفتنی است هم‌اکنون بیش از سی هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد البرز همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز