خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد:

موتورسیکلت غیرمجاز در البرز توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۱۵۴

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از توقیف یکدستگاه موتور سیکلت قاچاق غیرمجاز به ارزش 70 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی در این خصوص گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با موتور سواران متخلف و کاهش تصادفات رانندگی، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان نظر آّباد توقیف شد. 

وی تصریح کرد: پیشگیری از جرائم ، برخورد با موتورسواران متخلف و جلب رضایت عمومی مردم از اهداف پلیس در اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی است که به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در این طرح ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان هنگام گشت زنی، یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز قاچاق را مشاهده و آن را متوقف کردند.

سلیمانی ارزش موتورسیکلت قاچاق را توسط کارشناسان 70 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان ضمن بیان اینکه شهروندان می توانند از طریق سامانه 197 پل ارتباطی بین شهروندان و پلیس، هرگونه پیشنهاد و نظرات خود را در خصوص عملکرد پلیس ارائه نمایند ، از رانندگان وسیله نقلیه درخواست کرد با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و اجتناب از تخلفات ، زمینه ساز آرامش و آسایش خود و دیگران باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز