خبرگزاری کار ایران

زارع مطرح کرد:

تاخیر پروژه گردشگری با کج سلیقگی مدیران/ اعتبارات احداث دریاچه مصنوعی در جای خود هزینه شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۸۸

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج از حذف پیاپی ردیف‌های اعتباری پروژه احداث دریاچه مصنوعی بر روی رودخانه کرج برای تخصیص به سایر پروژه های عمرانی، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، بیست و ششمین جلسه رسمی کمیسیون برنامه و بودجه، نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج، امروز به ریاست عباس زارع و با حضور فرج ایلیات، منصور وحیدی، فریده بزنی بیرانوند، غدیر مهدوی کلیشمی، رحیم خستو و محمدحسین خلیلی اردکانی از اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

عباس زارع، رئیس کمیسیون در بخشی از این جلسه در اعتراض به حذف پیاپی ردیف‌های اعتباری پروژه احداث دریاچه‌مصنوعی بر روی رودخانه کرج برای تخصیص به سایر پروژه‌إهای عمرانی، بیان داشت: مسئولان شهری در برهه ای از زمان ضرورتی برای احداث این پروژه گردشگری دیده اند که به همین منظور کار زخمی شده و رقمی نیز در آنجا هزینه شده است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل کج سلیقگی ها اکنون پروژه به جنازه ای تبدیل شده که مثل گوشت قربانی بین این و آن تقسیم می شود.

در ادامه جلسه، اعضای کمیسیون، لایحه افزایش 14 میلیارد و 500 میلیون ریالی سهام شهرداری کرج از سازمان همیاری شهرداری‌های البرز را به دلیل فقدان شفافیت و اطلاعات جامع از دستور کار خارج کردند. مقرر شده بود این مبلغ برای وضعیت اورژانسی بیمارستان البرز به این مرکز درمانی تزریق شود و بر همین اساس به شهرداری فرصت داده شد تا لایحه جامع تری ارسال کند.

لایحه دیگری که بر جبران خسارت یکی از پیمانکاران که مطالبه نقدی خود از شهرداری کرج را به صورت اوراق خزانه اسلامی دریافت کرده و برای فروش آن در بورس با تنزیل 19.5 درصدی مواجه شده بود، تاکید داشت نیز مطرح شد اما رأی نیاورد.

اعضا همچنین به لایحه احداث ساختمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز تا سقف 76 میلیارد ریال به صورت 50 درصد نقدی و 50 درصد غیرنقدی رأی مثبت دادند اما قیود و شروطی نیز برای آن در نظر گرفته شد.

دو لایحه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و تفویض اختیارات مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج به جانشین وی نیز به منظور رسیدگی بیشتر از دستور کار خارج شدند.

در این جلسه لوایح دیگری مطرح شد که اعضاء در خصوص آنها به اظهار نظر پرداختند و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و شهروندان به اعلام نظر در خصوص شان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز