خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد:

دستاورد فوتبال تزریق شادابی و نشاط به جامعه است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۹۸

شهردار اصفهان گفت: تا جایی که در توان شهرداری باشد از باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی در این دیدار با بیان اینکه ذوب آهن تیم ریشه داری است، اظهار کرد: هر دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن باعث افتخار شهر اصفهان بوده و موفق به کسب افتخارات بسیار زیادی شده اند. 

وی با بیان اینکه شهرداری در موضوعات مربوط به ورزش همگانی ورود می کند، تصریح کرد: اعتقاد داریم کار تخصصی و ورزش قهرمانی را باید دست اهل فن و متخصصین آن سپرد. قهرمان پروری و تبدیل این قهرمانان به سرمایه های ملی کار باشگاه بزرگ ذوب آهن است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه دستاورد فوتبال تزریق شادابی و نشاط بوده و یک تفریح سالم برای جوانان است، ادامه داد: وجود دو تیم خوب و پرطرفدار در شهر اصفهان از کشیده شدن جوانان به بیراهه ها جلوگیری کرده و سبب افزایش شور و نشاط اجتماعی میان آنها می شود.

وی نقش باشگاه ها در تامین امنیت جامعه را نقشی اثرگذار دانست و ذکر کرد: باشگاه ها نقش بسیار اثرگذاری به عنوان دستگاه های پیش گیرنده از وقوع حوادث اجتماعی که می تواند برای کشور خطرآفرین باشد دارند. امیدوارم هر روز شاهد افتخارآفرینی های بیش از پیش باشگاه ذوب اهن در سطح ملی و بین المللی باشیم.

نوروزی گفت: تا جایی که در توان شهرداری باشد از این باشگاه حمایت کرده و خود را حامی این تیم و همچنین تیم سپاهان می دانیم.   

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی ذوب آهن نیز در این دیدار گفت: تیم فوتبال ذوب آهن در سال 2011 موفق به کسب نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شد؛ افتخاری که پس از آن هیچ تیم ایرانی موفق به کسب آن نشد.

وی ادامه داد: این تیم در سال های 90، 91 و 92 سه سال بسیار پر تنش را پشت سرگذاشت. پس از این افت و تغییر و تحولات صورت گرفته در باشگاه،‌ تیم فوتبال ذوب آهن به طور مجدد قهرمان جام حذفی، قهرمان سوپرجام لیگ فوتبال ایران؛ نایب قهرمانی لیگ در سال 93 را کسب کرد و 4 سال پیاپی است که به عنوان نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

وی با بیان اینکه شرایط ویژه ای در باشگاه ذوب آهن طی این سال ها رخ داد، گفت: با توجه به شرایط رو به رشد باشگاه این نوید وجود داشت که در فصل 2017 و 2018  بتوانیم به طور مجدد موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شویم اما در کمال تاسف بودجه باشگاه حدود 26 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد. با وجود این کاهش شدید بودجه و کمبود منابع مالی، باشگاه ذوب اهن شرایط ایده آلی را در کشور تجربه می کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه فوتبال بهترین وسیله برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است، ادامه داد: از همین رو می طلبد نگاه ویژه ای از سوی مدیریت شهری به این رشته صورت بگیرد. ذوب آهن همواره تلاشش را کرده نماینده شایسته ای برای شهر، استان و کشور باشد و امیدوارم این روند رو به رشد باشگاه ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رو به رشد دو تیم سپاهان و ذوب آهن این نوید به فوتبال اصفهان داده می شود که این دو تیم با حمایت مدیران شهری به طور مجدد بتوانند جایگاه واقعی خود را در فوتبال ایران پس بگیرند.               

پویایی عرصه ورزش، شهر را منتفع می کند

عضو شورای شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه امیدواری زیادی به قهرمانی های دو تیم سپاهان و ذوب آهن داریم، افزود: شهرداری باید نسبت به دو باشگاه پرافتخار اصفهانی حساسیت بیشتری داشته باشد. در این مسیر توقع  این است که شهرداری و باشگاه ذوب آهن به صورت برادرانه با یکدیگر همکاری های لازم را داشته باشند. چراکه پویایی عرصه ورزش، شهر را منتفع می کند.

اصغر برشان تصریح کرد: در صورتیکه همدلی و همکاری میان مدیریت شهری و استانی با باشگاه ذوب آهن وجود داشته باشد به طور قطع از فواید این همکاری شهر و استان منتفع می شوند به خصوص آنکه در باشگاه ذوب آهن هواداران نیز از جایگاه خاصی در تمام ابعاد برخوردارند.

حوزه ورزش به کمک مدیریت شهری بیاید

دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه این جلسه با بیان اینکه متاسفانه حال ورزش اصفهان نسبت به سال های شکوفایی اصفهان در رده های مختلف ورزشی حال خوبی نیست، اظهار کرد: اصفهان از گذشته همواره پرچمدار رشته های ورزشی و پشتوانه تیم های ملی بوده اما طی سالیان اخیر این موضوع دیگر مشاهده نمی شود و اگر موفقیتی هم وجود دارد به صورت موردی و با تلاش مدیران و ورزشکاران به وجود آمده است.

نصیر ملت تصریح کرد: مشخصه ذوب آهن موفقیت، پایداری و پیوستگی در بسیاری از رشته های ورزشی و رده های پایه است. باشگاه ذوب آهن یکی از مجموعه های موفق و یکی از باشگاه هایی بوده که بار ورزش اصفهان را در موارد مختلف به دوش کشیده که بدون شک بخشی از این موفقیت به مدیران باشگاه بر می گردد.

وی اضافه کرد: دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان کبه سختی در حال اداره کردن خود هستند و به توجه جدی مدیریت شهری نیاز دارند.

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه حوزه ورزش باید به کمک مدیریت شهری بیاید، تاکید کرد: مدیریت شهری انتظار دارد که حوزه ورزش به کمک مدیریت شهری بیاید زیرا تاثیرگذاری ورزش در ارتقای مدیریت شهری، توریسم ورزشی، افزایش نشاط اجتماعی، اقتصاد و کیفیت زندگی شهروندان مشخص است.

در پایان این دیدار از سوی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پیراهن شماره 100 تیم فوتبال ذوب آهن به شهردار اصفهان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز