خبرگزاری کار ایران

در دیدار مردمی نماینده تهران عنوان شد:

طرح راه‌اندازی قطار حومه تهران-پردیس در دستورکار مجلس/ تحویل و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان 98

کد خبر : ۶۴۵۶۵۶

نماینده مردم تهران در دیدار با مردم شهرستان پردیس گفت: پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان تا پایان سال 98 به مردم تحویل داده می شود.

محسن علیجانی نماینده مردم تهران در حاشیه دیدار با نمایندگان معترض مسکن مهر پردیس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا گفت: پیرو بازدیدهای ادواری نمایندگان شهر پردیس که مردم و نمایندگان مردمی فازهای مختلف مسکن مهر پردیس و مدیرعامل شرکت عمران حضور داشتند، مشکلات مردم در این بخش در خصوص سوءمدیریت‌ها در تحویل پروژه مسکن مهر، مشکل سندها و قراردادها و زمان طولانی افتتاح تا زمان تحویل مورد بررسی قرار  گرفت.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران خاطرنشان کرد: با وجود سختی‌هایی که مالکان مسکن مهر متحمل شدند اما از آنجایی که پردیس نقطه‌ای است که آب و هوا و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد، واحدهای مسکونی این افراد افزایش قیمت پیدا کرده و ارزش صبوری تا حل مشکلات کامل را دارد. 

علیجانی افزود: با توجه به حجم مشکلات متقاضیان مسکن مهر در مجموع مقرر شد نمایندگان استان تهران از طریق دفاتر مدیرعامل شرکت عمران پردیس و نمایندگان مردمی جلساتی داشته باشیم تا مشکلاتی نظیر بحث اعتبار، نظارت و فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم در کوتاهترین زمان حل و فصل شود. 

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات ماهیانه مشترک میان نمایندگان مجلس با نمایندگان مسکن مهر پردیس و مدیران اجرایی این پروژه می‌تواند به حل مشکلات سرعت بخشد و شرایط مطلوب‌تری برای مردم به وجود آورد، نوید از تحویل تمام یا اکثر پروژه‌های مسکن مهر پردیس را تا آخر سال 98 داد و از متقاضیان مسکن مهر خواست به هیچ وجه در این شرایط امید خود را از دست نداده و امتیاز واحدهای خود را نفروشند تا فضای مناسبی برای سوء استفاده دلالان فراهم نشود. 

طرح راه‌اندازی قطار حومه تهران-پردیس در دستورکار مجلس/ تحویل و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان 98

علیجانی در ادامه گفت: مسکن مهر پروژه‌ای ملی محسوب می‌شود و بخش زیادی از آن در دولت آقای روحانی تکمیل شده و زحمات زیادی برایش کشیده شد. بنابراین باید تلاش بیشتری کنیم تا با همکاری هم مطالبه‌گری کرده و رضایت مردم معترض این بخش جلب شود. 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا امکانات لازم ورزشی، بهداشتی و آموزشی بعد از تحویل پروژه‌ها در مناطق تحویل مسکن مهر وجود دارد، گفت: از هم‌اکنون متناسب با رشد جمعیت منطقه مدیران در تلاش هستند این شرایط را فراهم کنند و در این مکان مدرسه ساخته شده و خیری بیمارستانی را در شهر پردیس در اختیار وزارت بهداشت قرار داده که به زودی تجهیز می‌شود. 

وی افزود: هم‌زمان با استقرار جمعیت در پروژه‌های مسکن مهر احداث کلانتری، مدرسه، فضای سبز و سایر نیازهای شهری باید پایه‌ریزی شود تا دچار مشکل نشویم. 

وی ضمن اعلام خبر راه‌اندازی خط قطار حومه پردیس – تهران به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به رشد روزافزون جمعیت در شهرستان پردیس و افزایش چشمگیر آن پس از تحویل کامل پروژه‌های مسکن مهر بی‌شک مشکلات حمل و نقل، تردد میان‌شهری از مهمترین دغدغه‌ها خواهد شد. از این رو طرح احداث قطار حومه تهران – پردیس در دستورکار مجلس قرار گرفته و شخص وزیر به جد پیگیر آن است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برپایی جلسات ماهیانه در شهرستان پردیس نمایندگان استان بتوانند هر چه سریع‌تر به حل مشکل این منطقه بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز