خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرروش:

آموزش و پرورش باکیفیت جزو حقوق شهروندی دانش‌آموزان و خانواده‌هاست

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۱۸

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرروش گفت: آموزش و پرروش باکیفیت جزو حقوق شهروندی دانش‌آموزان و خانواده هاست.

به گزارش ایلنا، علی زرافشان در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه سراسر کشور در اردبیل‌با بیان اینکه نباید مدارس به کلاس‌های درسی تنزل پیدا کنند، خاطر نشان ساخت: مدرسه یک سازمان یادگیرنده است که در عین حال در آن یادگیری نیز صورت می گیرد، بنابراین تمام ارکان آن باید حضور داشته باشند تا تعلیم و تربیت روی دهد.

وی با اذعان به اینکه باید بین کیفیت و شرایط موجود انسانی توازن ایجاد کنیم، تصریح کرد: نباید کیفیت را فدای مسایل نیروی انسانی و کمبود آن شود.

به گفته معاون آموزش متوسطه اداره کل ساماندهی نیروی انسانی را با استفاده از روش‌های تامین نیرو و عوامل کیفیت بخشی مثل گروه های آموزشی و تقویت پژوهش‌سراها بگونه ای انجام دهیم که کیفیت آموزش دچار مشکل نشود.

علی زرافشان در ادامه به استقرار پایه دوازدهم و سازماندهی و بهسازی نیروی انسانی اشاره کردو گفت: میزان نیاز به نیروی انسانی در دروس مختلف مشخص شده است ولی سازماندهی به شکل عملیاتی در استان ها باید صورت گیرد.

زرافشان مراجعه معلمان به سایت دفتر تالیف برای دریافت دروس پایه دوازدهم را خواستار شد و گفت: گروه‌های آموزشی و نطارت بالینی بر چایه دوازدهم ضروری است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پایه دوازدهم بایستی برای امتحان نهایی و کنکور آماده شوند، خاطرنشان ساخت: در کنکور 98 میزان تاثیر سابقه تحصیلی 30 درصد برای پایه دوازدهم است.

معاون آموزش متوسطه وزارت با اشاره به اینکه در سال 98 دو کنکور برای فارغ التحصیلان نظام جدید و پیش دانشگاهی برگزار خواهد شد، گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی، دانش‌آموزانی که نمرات نهایی مناسبی کسب نکردند می توانند در امتحانات نهایی شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز