خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت انتقاد کرد؛

بدهی قابل توجه بیمه ها به شرکت های دارویی

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۱۵۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بدهی قابل توجه بیمه ها به شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود اظهار داشت: شهرستان دورود نسبت به متوسط کشوری تعداد تخت بیمارستانی کمتری دارد و اگر نماینده مردم این شهرستان نبود کار احداث این بیمارستان شروع نمی‌شد و امیدواریم پیگیری‌های مجدانه برای اجرای  آن هم داشته باشند.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه، شهرستان دورود به استانداردهای کشوری در این حوزه می رسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ادامه داد: بیمارستانی هم در حال احداث بوده در یک منطقه‌ای که حالا چرا انتخاب شده متوجه نشدم، خیلی زیباست و چشم انداز خوبی دارد و برای هتل مناسبت تر است تا بیمارستان، حتما استفاده دیگری برای آن تعریف خواهد شد تا تبدیل به احسن شود چون شهر دورود همچنان رو به گسترش است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: جمعیت شهرستان دورود از ۳۵ هزار نفر به ۲۰۰ هزار رسیده و به نظر می رسد با یک آینده نگری زمین جدیدی برای احداث بیمارستان انتخاب شده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم نهایت تلاش را برای احداث آن می کند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه ما در کشور به روزهای سخت ورود کرده ایم، گفت: با توجه به تحریم هایی که در حال وقوع است حتما شرایط مشکل تر می شود و توقعات هم باید متناسب با شرایط جدید باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وقتی خانواده‌ای از نظر تامین منابع دچار مشکل می شود، می نشیند دوباره اولویت های خود را مرور می کند و «یک قران دو زار» را هم حساب می کند تا آخر ماه با کسری مواجه نشود، گفت: ما هم در کشور باید تعارف را کنار بگذاریم، واقع بین باشیم و بدانیم شرایط سخت است و اگر تدبیر نکنیم زحمت مان  و سختی ها بیشتر می شود و البته این دوره هم می گذرد اگر عاقلانه عمل کنیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: امیدوارم پروژه هایی که شروع شده و نیمه تمام بوده کامل شود.

وی با تاکید بر اینکه در مورد بیمارستان دورود می طلبد مسئولان استانی بیش از گذشته کمک کنند، گفت: استخدام در بیمارستان دست من نیست، دست معاونان رئیس جمهور است، اما حاضریم برای امسال به هر تعداد که مجوز دهند برای دورود جدا و برای بقیه استان هم جدا، اعتبارش را تامین کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سخنان خود همچنین با اشاره به معوقات پرسنل مراکز درمانی، بیان داشت: بدهکاران ما بدحساب هستند و بیمه ها بدهی قابل توجهی به شرکت های دارویی و تجهیزاتی دارند و این باعث شده که پرداخت ها عقب تر باشد، این وضعیت قابل قبول نیست و امیدواریم به تعهدات خود عمل کنند.

 

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز