خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در بدو ورود به اصفهان:

آب مهمترین چالش کشور و استان اصفهان است/ بررسی راهکارهای بحران آب در استان

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۵۹۶

معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در بدو ورود به اصفهان، آب را مهمترین چالش‌ کشور و استان اصفهان برشمرد و گفت: در نشست امروز راهکارهای بحران آب را که نیاز به بررسی این موضوع در استان‌های همجوار هم دارد بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، در این سفر محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی دیگر از مسئولان کشوری، اسحاق جهانگیری را همراهی می کنند.

وی هنگام ورود به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات ارشد استان قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در ابتدای ورود به اصفهان، فولاد را یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در اصفهان دانست و افزود: باید ضمن حفظ محیط زیست از این ظرفیت به خوبی بهره برداری شود.

جهانگیری آب را مهمترین چالش‌های کشور و استان اصفهان برشمرد و گفت: در نشست امروز راهکارهای بحران آب را که نیاز به بررسی این موضوع در استان‌های همجوار هم دارد بررسی می کنیم.

قرار است امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور سه طرح توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا، برند شهری اصفهان و مرحله سوم خط یک قطار شهری افتتاح شود.

همچنین با حضور جهانگیری در شرکت فولاد مبارکه بزرگ تصفیه خانه پساب های صنعتی ، کارخانه آهک کلسینه شرکت فولاد سنگ مبارکه، نیروگاه 25 مگاواتی (CHP) فولاد سبا و ایستگاه تقلیل فشار گاز فولاد مبارکه وارد مدار تولید می شود.

شرکت در شورای اداری و رونمایی از پورتال جامع سرمایه‌گذاری اصفهان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور به این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز