خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

جاده چالوس از عصر امروز یک طرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۳۹۸

آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ امروز ۱۸ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در همه جاده‌های استان از جمله هراز، سوادکوه، چالوس و کیاسر عادی و روان است، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز دوشنبه ۱۸ تیر از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۹ از مرزن آباد به کرج یک طرفه است.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز دوشنبه ۱۸ تیر در جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز