خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد خبر داد ؛

قاتل فراری در دام قانون گرفتار شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۴۴

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری قاتل متواری در کمتر از یک هفته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی درباره دستگیری قاتل فراری، گفت: به دنبال تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر وقوع قتلی در یک واحد گاوداری با استفاده از شلیک گلوله با توجه به حساسیت موضوع، تدابیر لازم توسط این فرماندهی اتخاذ و تلاش برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

وی افزود: در این راستا اکیپی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان و عوامل پلیس‌های تخصصی در دقایق اولیه وقوع قتل، برای بررسی موضوع و دستگیری قاتل به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با تلاش شبانه‌روزی، انجام تحقیقات پلیسی، پایش تصویری و بکارگیری تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی به نگهبان درب ورودی واحد گاوداری مشکوک شده و با اقدامات فنی و اخذ ادله و قرائن در راستای بررسی بیشتر موضوع، مظنون را به پلیس آگاهی شهرستان، منتقل کردند.

سلیمانی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی شده اما پس از مشاهده تصاویر و قرائن، لب به اعتراف گشود و صراحتا به معاونت در جرم و همکاری برادر وی در به قتل رساندن مقتول اعتراف کرد.

سرهنگ سلیمانی ضمن بیان اینکه  قاتل در راستای سرقت اموال مقتول بیش از 3 ماه نسبت به بررسی جوانب موضوع اقدام  کرده بود گفت: در بامداد وقوع حادثه، قاتل پیش از حضور مقتول در واحد گاوداری در محل حاضر و پس از ورود مقتول در یک فرصت زمانی به داخل اتاق وی مراجعه و اقدام به تیراندازی نموده و سریعا از محل متواری شد.

وی عنوان داشت: مامورین با تلاش شبانه روزی، تعقیب مراقبت ها و  اشراف اطلاعاتی گسترده پس از اخذ نیابت قضائی از دادسرای عمومی شهرستان، طی یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه موفق به دستگیری قاتل و دو نفر از متهمان مرتبط دیگر در شهرستان های استان سمنان و غرب استان تهران شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد ضمن اذعان اینکه انگیزه قاتل را سرقت مدارک و وجوه نقد مقتول عنوان کرد، گفت: در این ارتباط، پرونده مقدماتی تشکیل و برای ادامه رسیدگی پرونده، متهمین  به دادسرای عمومی شهرستان نظرآباد منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز