خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجن به ایلنا خبرداد:

دستگیری قاچاقچی متواری پس از دو سال در شهرستان بروجن

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۱۱

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از دستگیری قاچاقچی متواری پس از دو سال در این شهرستان خبر داد.

غلامعلی شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: دو سال پیش ماموران انتظامی شهرستان بروجن در یک عملیات پلیسی موفق به کشف هفت کیلو و 150 گرم هروئین از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند. در این عملیات یکی از قاچاقچیان اصلی این باند پس از تعقیب و گریز موفق به فرار شد. 

وی ادامه داد: پس از کشف این محموله هروئین پرونده قضایی آن تشکیل و دستگیری قاچاقچی متواری در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد قرار گرفت. 

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی طی این مدت ماموران متوجه شدند این قاچاقچی در نقطه‌ای از شهرستان بروجن مجددا حاضر شده و در کار خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند. پس از شناسایی این سوداگر مرگ هویت وی تایید شد. 

وی افزود: این اطلاعات در پرونده قضایی تشکیل شده درج و با هماهنگی مسئولان قضایی شهرستان مسیر تردد این قاچاقچی متواری شناسایی و سرانجام پس از 24 ماه فرار هنگام حضور در یکی از داروخانه‌های سطح شهر بروجرد غافلگیر و دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی و معرفی متهم به مرجع قضایی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ طی سال جاری توسط ماموران این فرماندهی با قاطعیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز