خبرگزاری کار ایران

خسرو ارتقائی مطرح کرد:

امسال برای 2 هزار روستایی در البرز اشتغالزایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۰۳۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه اشتغال روستایی در این استان درسال‌جاری مدنظر قرار گرفته برنامه ریزی‌ها برای اشتغالزایی دو هزار روستایی متمرکز شده است.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقایی امروز در همایش روز دهیار و تجلیل از دهیاران نمونه البرز افزود: از اعتبارات 40میلیارد تومانی بانک سینا 38 میلیارد تومان پرداخت و مابقی درحال انعقاد است که موفقیت بزرگی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: بانک پارسیان 10میلیارد تومان درنظرگرفته که سه و نیم میلیارد تومان آن پرداخت ومابقی نیز درحال رسیدگی است. در سامانه کارا طرح‌های قابل توجهی مدنظر قرار گرفته و با اعتبار 163میلیارد تومانی در این زمینه برای تحقق هدف اشتغالزایی دوهزار روستایی دراستان البرز درسالجاری، تلاش می کنیم. آنچه که مهم است آن است که با تصویب طرح های روستایی زمینه برای اشتغال مولد هرچه بیشتر فراهم شود.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: درسال گذشه 120 میلیارد تومان برای توسعه روستاها درنظر گرفته شد و امسال نیز به توسعه روستایی توجه بیشتری داریم. سامانه یکپارچه سازی املاک برای 108 روستا در استان البرز پیش بینی شده و دسترسی اینترنت نیز برای 320 روستا فراهم است. آموزش دهیاران برای 20هزار نفر ساعت و ابلاغ 21 مجوز تاسیس دهیاری از دیگر اقدامات موثر دراین زمینه به شمارمی رود.

ارتقایی افزود: 20 میلیارد تومان برای گردشگری روستاهای البرز درسال گذشته درنظرگرفته شده و امسال نیز اقدامات موثرتری درحال انجام است.در بحث ساخت و سازها دهیاران باید با توجه هرچه بیشتر به طرح های هادی کنترل بیشتری داشته باشند و 96 نقطه حادثه خیر در روستاها شناسایی شده است.

وی گفت: در بخش اسفالت راه روستایی، آب‌رسانی، بهسازی روستایی نیز اقدامات خوبی انجام شده که در تلاش هستیم تمام روستاها تحت پوشش آبفای روستایی قرار گیرند. همچنین بهداشت محیط در بحث پسماند روستایی را نیز نباید فراموش کرد و این مهم را هرچه بیشتر مورد توجه قرار داد.

معاون استاندار البرز تاکید کرد: با توجه به شرایط حساس کشور با اتکاء به تولید داخل باید هرچه بیشتر رضایت مردم را تامین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز