خبرگزاری کار ایران

استاندار تاکید کرد:

ضرورت تسریع در روند جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در خمین

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۹۵

استاندار مرکزی در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در خمین، گفت: در شهرستان خمین باید در راستای تسریع در روند جذب تسهیلات اشتغال روستایی تلاش شود و در این زمینه پیگیری‌های جدی صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا از اراک آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه اظهار کرد: شهرستان خمین با توجه به نرخ بیکاری و جمعیت روستایی و اعتبارات خوبی که در حوزه اشتغال پایدار و فراگیر روستایی دارد، در جذب اعتبارات و اعطای تسهیلات اشتغال روستایی کند عمل کرده است.

وی ادامه داد:  باید کمیته های فنی و دستگاه های اجرایی با تلاش و پیگیری مستمر نسبت به تصویب طرح ها و جذب بیشتر تسهیلات اشتغالزای روستایی در شهرستان خمین اقدام کنند و بانک های عامل نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و تا پایان تیرماه عملکرد قابل دفاعی را در این بخش ارائه کنند.

آقازاده ادامه داد: اگر دستگاه های مربوطه در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته باشند، استان از مشوق های دولتی علاوه بر اعتبارات تخصیصی بهره مند می شود. 

استاندار مرکزی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه ها و نهادهای دولتی در زمینه مدیریت مصرف انرژی اظهار کرد: صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی در طول روز در ادارات و در ساعات پیک مصرف باید مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا از روز شنبه (۱۶ تیرماه) تا پایان مرداد ماه سال جاری ساعت کاری ادارات استان مرکزی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: مدیریت بهینه مصرف انرژی و کمک به کاهش مصرف برق در زمان پیک مصرف از دلایل اتخاذ این تصمیم  بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز