خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد:

گرد و خاک در پایتخت و 8 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۹۴

مدیرکل‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق کشور از جمله استان‌های تهران، قم، خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه اظهار داشت: طی سه روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان و قم وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در شرق، جنوب شرق و جنوب استان سمنان در بعضی ساعات همراه با گرد و خاک بوده و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: در دو روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات طوفان شن و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
 
به گفته وظیفه فردا (۱۳ تیر) در برخی مناطق استان‌های خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان شرقی وزش باد و گرد و خاک رقیق رخ خواهد داد. افزون بر این فردا و پس فردا (۱۳ و ۱۴ تیرماه) به ویژه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.
 
وی در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا ( ۱۳ و ۱۴ تیرماه) صاف خواهد بود همچنین گاهی وزش باد و در پاره‌ای نقاط غبار محلی برای تهران طی دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز ۳۹ و ۲۶ درجه سانتیگراد و ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز