خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان ایلام خبرداد:

دستگیری یکی از مدیران ارشد و 3 همکارش به اتهام اختلاس 10 میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۰۳۸

یک مدیر ارشد و سه کارمند در استان ایلام به اتهام اختلاس و کلاهبرداری دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته یکی از مدیران ارشد استان ایلام به همراه 3 تن از کارمندانش به دلیل اختلاس مالی دستگیر شدند.

حجت الاسلام علی نظر تیموری کیا معاون دادستان ایلام در این باره گفت: یکی از مدیران کل استان ایلام به همراه سه تن از همکارانش به اتهام اختلاس و کلاهبرداری دستگیر و قرار بازداشت موقت صادر شد.
 
وی با بیان اینکه این پرونده پس از شکل گیری در سازمان بازرسی استان برای سیر مراحل قانونی و قضایی در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام قرار گرفته است، اظهار داشت: این پرونده هم اکنون در یکی از شعبات دادسرای ایلام تحت بررسی و رسیدگی دقیق است.
 
وی با اشاره به اینکه در رابطه با این پرونده اختلاس و کلاهبرداری تاکنون مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرایی استان و سه تن از همکاران وی دستگیر و بازداشت شده‌اند، افزود: فعلاً رقم این اختلاس و کلاهبرداری قریب ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
 
معاون دادستان ایلام با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده با سرعت و دقت در حال انجام است، یادآور شد: همگان بدانند که برخورد محاکم قضایی با اختلاسگران، قانون شکنان و متصرفان اموال دولتی بسیار سخت و بدون اغماض خواهد بود.
 
حجت الاسلام تیموری کیا تصریح کرد: ضرورت دارد که دستگاه‌های نظارتی بیش از پیش پای کار باشند و نگذارند که هر از گاهی این گونه اختلاس ها و دست درازی های به بیت المال شکل بگیرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز