خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج:

پروژه نیمه تمام میدان سپاه کرج سریعتر تکمیل شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۵۲۳

فرماندار ویژه شهرستان کرج آخرین روند تکمیل پروژه میدان سپاه کرج را مورد پیگیری ویژه قرار داد و بر ضرورت سرعت بخشی این پروژه  نیمه تمام شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی امروز با اعلام پیگیری آخرین وضعیت روند تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو در میدان سپاه کرج، گفت: طبق اظهارات پیمانکار این پروژه شهری، فرایند دیوار کشی داخل محوطه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با رعایت بر اصلاحی در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری کرج پیگیر جدی برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه نیمه تمام شهری است؛ ضمن تشکر از همکاری خوب فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و شهرداری کرج، خواستار تسریع در اتمام این طرح شهری شد و افزود: با توجه به ضرورت اهمیت این پروژه شهری، روند تکمیل این تقاطع باید شتاب بیشتری بگیرد تا بخشی از بار ترافیک درون شهری در این منطقه تعدیل یابد و ترددهای مردم روان تر انجام شود. 

فرماندار کرج در ادامه با بیان اینکه پروژه احداث قطعه دوم اتوبان همت و اتصال آن به جاده چالوس و در امتداد آن پروژه کنارگذر شمالی با سرعتی مضاعف در حال تکمیل است؛ خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین معابر شهری به ویژه در محدوده این پروژه متوقف شده که ضرورت تسریع در تزریق اعتبار ویژه برای تکمیل این طرح شهری را می طلبد چرا که تاخیر آن، علاوه بر افزایش هزینه‌ها، بار بیشتری از ترافیک درون شهری را بر دوش مردم قرار می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز