خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در گفت وگو با ایلنا:

دولت هرچه سریع‌تر تیم اقتصادی‌اش را تغییر دهد/ تغییر تیم اقتصادی دولت امتیاز دادن به اصولگرایان نیست/ نارضایتی‌ها دو چندان شده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۸۴

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی باتاکید براینکه رئیس جمهور باید دست به تغییرات گسترده در تیم اقتصادی خود بزند، از " روحانی " خواست هرچه زودتر این تغییرات را باتوجه به شرایط کنونی جامعه شروع کند.

پروانه مافی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت:مجلس شورای اسلامی به خوبی در حال رصد و نظارت کردن  برنامه‌های تیم اقتصادی دولت بوده و در شرایط کنونی تغییر گسترده در این تیم را از رئیس دولت می خواهد.

وی با تاکید براینکه رئیس جمهور در شرایط کنونی باید اقدام به تغییر در تیم اقتصادی خود کند، اظهارداشت: تغییر تیم اقتصادی دولت از ضروریات و الزامات موردنظر مجلس شورای اسلامی است.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: رئیس جمهور باید این پیام را تاکنون از مجلس شورای اسلامی شنیده باشد و باید در اقدام به تغییر تیم اقتصادی خود سرعت ببخشد.

مافی، تغییر تیم اقتصادی دولت را به معنای گره گشایی در مشکلات کنونی اقتصاد کشور دانست و یادآورشد: این تغییرات و جایگزینی نیروهای جدید و با برنامه با تیم موجود می تواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل و شرایط کنونی را تا حدودی تغییر دهد.

وی افزود: متاسفانه شرایط سختی ‌در کشور حاکم شده و نارضایتی‌ها دوچندان شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا همراهی جریان اصولگرا با جریان اصلاح طلب در ارتباط با تغییر تیم اقتصادی به معنای دادن امتیاز از سوی رئیس جمهور به جریان اصولگرایی نیست؟ هم تاکیدکرد که چنین چیزی صحت ندارد و شرایط اقتصادی مملکت به گونه ای شده که باید همه جریانات سیاسی باهم همگام باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست صدای مجلس را بشنود و هرچه زودتر نسبت به تغییر تیم اقتصادی خود اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز