خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماهشهر در گفت و گو با ایلنا:

آزاد شدن والدین کودکان ماهشهری با قید وثیقه از زندان/ کودکان شکنجه دیده نزد والدین برنمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۸۰

فرماندار ماهشهر گفت: کودکان شکنجه دیده ماهشهری هنوز نزد عمویشان زندگی می کنند و مددجویان بهزیستی مرتب به آنها رسیدگی می‌کنند.

محسن بیرانوند در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت با اشاره به اینکه والدین کودکان شکنجه دیده با قید وثیقه از زندان آزاد شده‌اند گفت: خبریدر فضای مجازی مبنی بر اینکه این کودکان مجددا نزد پدر و نامادری‌شان زندگی می‌کنند منتشر شده که صحت ندارد، زیرا کودکان در منزل عموی‌شان هستند  و بازگشت دوباره  آنان نزد والدین‌شان درست نیست.


 وی افزود: نیروهای اورژانس اجتماعی نیز مرتب در منزل عموی این کودکان حضور پیدا می‌کنند و از اوضاع جسمی و روحی آنها باخبرند. همچنین این کودکان از کمک‌های مالی و معنوی  مردم و  بهزیستی  نیز برخوردارند.
 
براساس این گزارش، اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر شکنجه سه کودک ماهشهری توسط نامادری و پدرشان رسانه‌ای شد و عکس‌های کودکان شکنجه‌دیده در فضای مجازی منتشر شد. طبق گفته‌های این کودکان والدین‌شان دهان آنان را با چسب حرارتی می‌بستند و آنها را شکنجه می‌کردند.
 
در ادامه پدر و نامادری این کودکان دستگیر و روانه زندان شدند اما هفته گذشته خبر آزادی این والدین به قید وثیقه منتشر شد و پس از آن فعالان حوزه اجتماعی نسبت به آزادی این پدر و نامادری انتقاد کرده و از این بابت که احتمال دارد کودکان دوباره نزد پدر و نامادری خود نگهداری شوند ابراز نگرانی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز