خبرگزاری کار ایران

به دلیل غیبت اعضای خانه مطبوعات آذربایجان غربی صورت گرفت؛

برگزاری دوباره انتخاب بازرسان خانه مطبوعات در آیند‌ه ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۹۸

مجمع عمومی و انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی به علت عدم حضور اغلب اعضاء انجام نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مجمع عمومی و انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی به علت عدم حضور اغلب اعضاء برگزار نشد وبه زمان دیگری موکول شد.

از تعداد 171 خبرنگار استان آذربایجان غربی کمتر از 50 نفر آنان برای شرکت در مجمع عمومی و انتخابات بازرسان حاضر شدند که به حد نصاب نرسیدن اعضا انتخابات را به زمان دیگری موکول کرد.

هیات مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی 7 عضو و دو بازرس دارد که دو بازرس خانه برای مدت یکسال انتخاب می شوند که این انتخابات برای تغییر یا ابقای آنان برگزار می شود.

یوسف پیربوداقی رئیس خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی در این  نشست ضمن تشکر از حضور خبرنگاران بوکانی اظهار کرد: خبرنگاران بوکانی باوجود اینکه هیچ کاندیدایی را معرفی نکرده اند با احساس مسئولیت حضوری پررنگ و قابل تحسین داشتند.

پیربوداقی بیان کرد: از خبرنگاران استان آذربایجان غربی انتظار داریم همچنان که در مطالبات خود از خانه جدی هستند و انتقاد دارند ، در مجمع عمومی خانه مطبوعات هم مشارکت فعال داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز