خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

برند فرهنگی با محوریت وحشی بافقی در شهرستان بافق تدوین شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۹۹

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزد با بیان اینکه باید برند فرهنگی با محوریت وحشی بافقی در این شهرستان تعریف شود، خاطر نشان کرد: این نشان باید در بازسازی شهری، میادین، لوگوها و غیره لحاظ شود.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان زاده در همایش "شب بخارا" شبی برای معرفی وحشی بافقی در بافق از راه‌اندازی دبیرخانه وحشی بافقی در این شهرستان خبر داد و افزود: دبیرخانه وحشی بافقی به طور رسمی در این شهرستان افتتاح شد و به دنبال تدوین اساس نامه ان هستیم که یک راهبر مشخصی برای آینده داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزد گفت: دبیرخانه وحشی بافقی به طور رسمی در این شهرستان افتتاح شد و اساسنامه ان در حال تدوین است.

وی افزود: دبیرخانه وحشی بافقی به طور دائمی در اداره ارشاد اسلامی این شهرستان مستقر می شود و موضوع وحشی بافقی مورد توجه قرار می گیرد.

وی بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط این دبیرخانه برای نسل‌های آینده بخصوص نسل جوان تاکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق هم در این همایش بر ضرورت ایجاد بنیاد وحشی بافق تاکید کرد و گفت: دبیرخانه بنیاد تشکیل و در حال حاضر اساسنامه آن نیز در حال نگارش و تدوین است.

حسین ارجمند هدف از تشکیل بنیادهای فرهنگی را بزرگداشت مفاخر و مشاهیر ایران زمین اعلام کرد.

وی با  اشاره به اینکه برگزاری این مراسم نخستین اقدام بعد از تصویب شورای وحشی بافقی است،افزود: این شخصیت بین‌المللی و صاحب سبک مانند دیگر شعرای بزرگ ایرانی نیازمند شناخته شدن در سطح کشور است ولی تاکنون پرداختن به این شخصیت بزرگ مغفول مانده است.

همایش"شب بخارا" برای نخستین بار و با هدف معرفی و شناساندن «وحشی بافقی» شاعر فرهیخته، با حضور جمعی از مسئولان وعلاقمندان وحشی بافقی در سالن کمال الدین وحشی بافقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز