خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد البرز خبرداد:

پرداخت دو میلیارد تومان فطریه به کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۶۵

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: البرزی‌ها از طریق ۸۲۰ پایگاه شهری و روستایی دو میلیارد تومان بابت زکات فطره امسال به کمیته امداد پرداخت کردند.

به گزارش ایلنا، شاپور قاسمی با بیان اینکه فطریه واریزی به‌حساب مددجویان دارای وضع اضطرار با ضریبی از هشت هزار تومان پرداخت‌شده است، اظهار داشت: مجموع مبلغ فطریه مردم البرز بر اساس سطح نیازمندی خانوارهای نیازمند با عدد حداقل ۱۰۴ هزار تومان و حداکثر ۳۲۰ هزار تومان واریزشده است.

وی بابیان اینکه تمامی وجوهات فطریه پرداختی مردم برای رفع نیاز خانوارهای مددجوی دارای وضع اضطرار هزینه شده است افزود: البرزی‌ها از طریق ۸۲۰ پایگاه شهری و روستایی دو میلیارد تومان بابت زکات فطره به کمیته امداد پرداخت کردند.

قاسمی افزود: طبق مصوبه ستاد زکات استان البرز کمیته امداد، بهزیستی و مؤسسات خیریه دارای مجوز اقدام به دریافت وجوهات فطریه و کفاره مردم کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه هم‌اکنون در استان البرز بیش از ۳۲ هزار مددجو به صورت دائم از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: سالانه حدود سی درصد از پرداخت‌های بلاعوض کمیته امداد به محرومان از محل کمک‌های مردم شامل صدقات، زکات واجب و فطره، کمک‌های خاص خیران، جشن‌های رمضان، گل‌ریزان نیازمندان و جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها به کمیته امداد تأمین می‌شود.

وی از مردم البرز درخواست کرد که با استفاده از روش‌های نوین پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره‌گیری ۳۵۵۷ تلفن ثابت و ۰۲۶۳۵۵۷ کمک‌های نقدی خود را به محرومان پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز