خبرگزاری کار ایران

آلودگی هوا در شمال سیستان و بلوچستان به 9 برابر حد مجاز رسید

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۹۹

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: آلودگی هوا در شمال این استان به 9 برابر از حد مجاز رسید.

علی ملاشاهی در گفت و گو با ایلنا خبرداد: باد شدید، گرد و خاک در نقاط مختلف و کاهش کیفیت هوا تا صبح چهارشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

 وی افزود: در سایر نقاط استان افزایش غبار، باد و گرد و خاک با شدت کمتر پیش‌بینی می‌شود از اواسط وقت چهارشنبه تا اواسط هفته آینده با کاهش شدت وزش بادهای 120 روزه در برخی نقاط گرد و خاک با شدت کمتر تداوم خواهد داشت.

ملاشاهی عنوان کرد: امروز وزش باد در زاهدان، نواحی مرکزی، نواحی غربی استان از شورگز تا زرآباد و نیک‌شهر و فنوج و شرق استان تا سراوان قابل توجه است و گرد و خاک در جاده چابهار بم – زاهدان  سبب کاهش دید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از نظر دمایی در نواحی جنوبی‌تر و سواحل شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود اما در سایر نقاط استان شاهد کاهش دما به ویژه در طول شب هستیم.

 ملاشاهی افزود: دریای عمان امروز و فردا مواج و متلاطم خواهد بود سرعت باد در زابل به 97 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و علاوه بر طوفان در شمال استان گرد و غبار حاصل سبب کاهش کیفیت هوا در زاهدان و سایر نقاط مرکزی و جنوبی استان شده است. میزان گرد و غبار در آسمان شمال استان به بیش از 9 برابر حد مجاز رسید.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز