خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

3 نفر بر اثر اصابت گلوله در شهرستان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۸۹

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مصدومیت 3 نفر بر اثر اصابت گلوله در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: باحضور ماموران در محل، شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که منزل پسرعمویش مورد تیراندازی قرار گرفته است.
سرهنگ برابری عنوان کرد: این فرد در توضیحات بیشتر بیان کرد که پسرعمویش با یکی از همسایگان دچار اختلاف شده که این همسایه همراه بستگانش با یک دستگاه خودروی پژو 405 به محل آمده  و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده‌اند. 

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در این تیراندازی سه عضو خانواده به علت اصابت گلوله مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت که نهایتا با کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی محل اختفای یک نفر از عوامل تیراندازی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ براری با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است گفت: تلاش جهت دستگیری دیگر عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان تاکید کرد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت با چنین افرادی که اقدام به اختلال در نظم و امنیت عمومی می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز