خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

شهادت2 بسیجی و یک سپاهی در درگیری با اشرار / هلاکت 3 تروریست در هنگ مرزی میرجاوه

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۶۲۶

در درگیری نیروهای هنگ مرزی میرجاوه و نیروهای بسیج این شهرستان در نقطه صفر مرزی با اشرار مسلح ، سه تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بامداد امروز -سه‌شنبه 5تیرماه جاری -یک تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه( میل ۹۶ ) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه هنگ مرزی میرجاوه ، ناکام ماند.

در این اطلاعیه آمده است: در درگیری و تبادل آتش  بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست‌ها ، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان فرار کردند.

این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: مدافعان امنیت ایران اسلامی مستقر در منطقه ، اعم از رزمندگان غیور و جان بر کف نیروی زمینی سپاه، مرزبانان دلاور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی ، از آمادگی کامل برای مقابله سخت وقاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و خاک مقدس کشورمان را قتل‌گاه گروهک‌های تروریستی و مزدوران استکبار جهانی قرار خواهند داد.

همچنین دو تن از بسیجیان اهل سنت و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در این عملیات به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز