خبرگزاری کار ایران

در تابستان امسال جاری می شود؛

بهره‌مندی ۱۰ هزار مددجوی البرزی از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت 

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۱۹

مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: ۱۰ هزار مددجوی البرزی با حضور در اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی این نهاد از برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به تدوین بسته فرهنگی و تربیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان البرزی در طول فصل تابستان ۹۷ گفت: امسال رقمی حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای تأمین هزینه اردوهای اعزامی زیارتی و تفریحی دانش آموزان، کلاس‌های آموزشی کانون‌ها و دوره‌ای آگاهی بخشی مددجویان بزرگسال پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برگزاری دوره‌های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است هدف مهم اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است افزود: ۱۰ هزار مددجوی البرزی با حضور در اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی این نهاد از برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

محمدی فرد با تأکید بر لزوم توجه هم‌زمان به توانمندسازی فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی در کمیته امداد گفت: در سال ۹۷ بیش از سه هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد البرز در کلاس‌های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی کانون‌های دائم این نهاد و همچنین کانون‌های طرف تعامل سایر دستگاه‌ها شرکت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ۱۵ درصد از صدقات پرداختی مردم و خیران برای امور تحصیلی و فرهنگی مددجویان هزینه می‌شود افزود: در سال ۹۷ پنج هزار زن سرپرست خانوار البرزی طی یک دوره شش‌ماهه در دوره‌های آموزشی تربیت فرزند و راه‌های مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات کانون خانواده شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: هم ‌اکنون در استان البرز بیش از چهار هزار دانشجو و دانش‌آموز البرزی تحت حمایت کمیته امداد هستند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی این نهاد استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز