خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک استاندار اصفهان به مناسبت روز ملی اصناف

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۵۰

استاندار اصفهان در پیامی از تلاش ها و خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد استان، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف از تلاشگران عرصه تولید و توزیع و اقتصاد استان اصفهان تقدیر کرد.

متن پیام استاندار اصفهان به این شرح است:

روز ملی اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است که در طول تاریخ این مرز و بوم، با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه و نام درخشانی را با مولفه‌های ارزشی همچون امانت،انصاف و عدالت از خود بر جای نهاده اند.

این قشر متعهد و خدوم نه تنها در عرصه ی اقتصادی بلکه با نقش آفرینی در مسائل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش بی‌بدیل و تأثیرگذاری را در به ثمر رسیدن نهضت‌های مردمی در تاریخ معاصر داشته‌اند و موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم نمودند. امروز نیز اصناف بعنوان مجری اهداف نظام در خط مقدم فاز عملیاتی اقتصاد مقاومتی و همچنین برخورد با کالای قاچاق در نظام توزیع، در توسعه و شکوفائی و افزایش توان اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی و در راستای دستیابی به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشگام و پایدار فعالیت می کنند.

با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" نقش و جایگاه اصناف و بازاریان در تبعیت از این فرمان و پیشرفت و توسعه ملی کشور بسیار حائز اهمیت است و در این راستا در صورت حمایت معقولانه از واحدهای صنفی بعنوان مهمترین عامل فرهنگسازی براى حمایت از کالای ایرانی در بخش‌های گوناگون تولیدی،توزیعی و خدماتی می توان روند حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی را به نحو شایسته ای تسریع و تسهیل کرد.

اینجانب این روز ملی را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد استان تبریک وتهنیت عرض نموده و ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمت کش، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار، آرزومندم با همکاری و تعامل همه مسئولین کشور و استان و برای داشتن اقتصادی سالم و پویا، بتوانیم با برنامه ریزی اصولی و مدون و با توجه ویژه به بخش صنوف کشور از ظرفیت عظیم این مجموعه وسیع برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال بهره برداری بهینه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز