خبرگزاری کار ایران

خانه مطبوعات کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛

محکومیت ضرب وشتم عکاس‌-خبرنگار کرمانشاهی از سوی محافظ استاندار/ عاملان حادثه پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۴۲۱

در پی انتشار خبر کتک خوردن عکاس -خبرنگار کرمانشاهی از سوی محافظان استاندار که منجر به آسیب دیدن کمر و بستری شدن وی شد،خانه مطبوعات استان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد منتی عکاس خبری یکی از خبرگزار‌های رسمی کشور بر اثر برخورد محافظان استاندار از ناحیه کمر دچار آسیب شد.

این اتفاق در جریان سفر رئیس کمیته امداد امام (ره)به کرمانشاه و همراهی استاندار کرمانشاه  با این مقام مسئول ، توسط محافظان استاندار صورت گرفت. که در پی این ضرب وشتم  متنی از ناحیه کمر مصدوم شد به طوری که بنا به گفته خود قادر به چرخاندن کمر نبوده  و راهی  بیمارستان شد. به گفته متنی  هیچ رفتار غیر معمولی از وی سرنزده که مستحق چنین برخوردی باشد.

خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز در واکنش به این اتفاق  بیانیه ای صادر کرد. در بخشی از  این بیانیه آمده است:«  رسانه‌ها ابزار ارتباط مردم با مسئولان هستند و تعامل با رسانه‌ها می‌تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشرفت  و توسعه جامعه باشد. در این میان خبرنگار به عنوان قلب تپنده یک جامعه  از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا جایی که به جرات می‌توان گفت جامعه بدون خبرنگار و رسانه، یک جامعه مرده است.

 نظر به نقش، ضرورت، اهمیت و جایگاه خبرنگاران و خدمات اجتناب ناپذیر آنها و نیز مخاطرات مختلف سیاسی، امنیتی، حقوقی، قانونی و اجتماعی پیش روی آنان، حمایت و پشتیبانی از این قشر زحمت کش و بی مدعا امری ضروری و اجتناب ناپذیر برای آحاد جامعه و مسئولان است. بر این اساس خانه مطبوعات کرمانشاه طبق وظیفه ذاتی و صنفی خود اقدام اخیر محافظان استاندار کرمانشاه در ضرب و شتم عکاس خبری  نامبرده در سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به استان- که در حال تهیه گزارش تصویری بوده  است- را  به شدت محکوم کرده و از استاندار محترم کرمانشاه می‌خواهد سریع و صریح نسبت به اتفاقات بوجود آمده پاسخگو بوده و با خاطیان برخوردقانونی کند.

خانه مطبوعات استان کرمانشاه تا احقاق حق این حادثه ، این ماجرای  ناخوشایند را دنبال می‌کند و خود را مسئول پیگیری و رسیدگی به این موضوع می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز