خبرگزاری کار ایران

با هدف کاهش آلودگی و ترافیک؛

استقبال مردم از سه‌شنبه‌های بدون خودرو/ دوچرخه جاگزین وسیله نقلیه شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۰۶۳

فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان نظرآباد با حضور در پویش سه‌شنبه‌های بدونه خودرو از دوچرخه برای حضور در محل کار استفاده کردند.

به گزارش ایلنا، فرماندار نظرآباد که به همراه دیگر مسئولان این شهرستان در پویش سه‌شنبه های بدون خودرو شرکت کرده بود، مهم ترین هدف خود را از حضور در این پویش، کاهش آلودگی و کاهش ترافیک عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه کشور ما از لحاظ زیست محیطی به شدت دچار بحران شده است، همه باید برای حفظ محیط زیست، افزایش کیفیت هوا و کاهش آلودگی کمتر از خودرو های تک سرنشین استفاده کنیم. 

فلاح نژاد با بیان اینکه حتی استفاده از دوچرخه به کاهش ترافیک در این شهرستان کمک می کند، افزود: با ترویج این پویش در بین مردم و استفاده آنان از دوچرخه به جای وسیله نقلیه می توانیم علاوه بر آلودگی از ترافیک در این شهرستان هم بکاهیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان در پویش سه شنبه های بدونه خودرو موجب تشویق مردم برای حضور در پویش می شود، گفت: حفظ محیط زیست وظیفه ای همگانی است و حضور مسولان در پویش های اجتماعی که در راستای حفظ محیط زیست انجام می شود موجب فرهنگ سازی و در نتیجه ترغیب مردم برای شرکت در این پویش‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز