خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

تجمع اعتراض آمیز مردم ایرانشهر در مقابل فرمانداری

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۶۳

حدود 50 نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به ناامنی و تعرض به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کرده و خواهان اشد مجازات برای ربابندگان دختران شدند.

به گزارش ایلنا، تجمع کنندگان که زن و مردم بودند از فرماندار و مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر و به مجازات برسانند.

یکی از دختران تجمع کننده گفت: متاسفانه دختران از امنیت لازم در ایرانشهر برخوردار نیستند و در شهر نمی‌توانند به راحتی و با آرامش تردد کنند، مسئولان باید امنیت را برقرار کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی بدست آمده و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.

نبی‌بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

یکی از معترضان نیز تهدید کرد: اگر تا پنج روز آینده عوامل این ناامنی و تجاوز دستگیر و اعدام نشوند خودمان با آنان برخورد خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش امام جمعه مسجد نور اهل سنت ایرانشهر در خطبه‌های نماز عید فطر ادعا کرده بود: یک نفر از عوامل تجاوز به تعدادی دختر مسلمان در این شهرستان دستگیر شده که تاکنون اعتراف کرده به 41 دختر تجاوز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز