خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

انتقال یک محموله از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیما به پزشکی قانونی یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۳۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انتقال یک محموله از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: تاکنون جسد کامل و سالمی پیدا نشده است.

به گزارش ایلنا, امان‌الله جهانبین اظهار داشت: یک محموله از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج شامل 3 بسته اجساد "نیم‌تنه" و "تکه تکه" به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با بیان اینکه دو روز پیش نیز یک محموله دیگر به پزشکی قانونی منتقل شد، عنوان کرد: از ابتدای آغاز عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج تاکنون هیچ جسد سالم و کاملی پیدا نشده است.

جهانبین از جست‌وجوی بسیاری از مناطق نزدیک به محل سقوط توسط امدادگران خبر داد و افزود: به زودی پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا اعلام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون بیش از 30 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر از استان‌های مختلف کشور و نیروهای مردمی در ارتفاعات دنا مشغول ادامه عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هستند.

هواپیمای تهران-یاسوج 29 بهمن ماه 96 در ارتفاعات دنا دچار سانحه سقوط شد و از آن روز تاکنون عملیات جست‌وجوی پیکر 66 جانباخته این سانحه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز