خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن:

مهدی رجب زاده از فوتبال خداحافظی نکرده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۶۳

سرمربی فصل جدید ذوب آهن در حالی کادر فنی تیم خود را معرفی کرد که در آن نام مهدی رجب زاده به عنوان مربی به چشم می‌خورد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امید نمازی مهدی رجب زاده ، وحید رضایی و مهرداد خانبان را به عنوان مربی در فصل هجدهم لیگ برتر به عنوان کادر فنی تیم ذوب آهن معرفی کرد.

انتشار نام مهدی رجب زاده به عنوان مربی شوک بزرگی برای طرفداران این بازیکن و تیم ذوب آهن است، چرا که رجب زاده نشان داده می تواند همچنان موثر و پرقدرت در مستطیل سبز ظاهر شود و پیش از این نیز هیچگاه در خصوص خداحافظی از دنیای پرهیجان فوتبال سخن نگفته بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این باره گفت: در خصوص اعلام نام مهدی رجب زاده به عنوان مربی تیم فوتبال ذوب آهن سوء تفاهم ایجاد شده و حضور این بازیکن در کادرفنی تیم به منزله خداحافظی او از مستطیل سبز نیست و احتمالا به عنوان مربی بازیکن در خدمت تیم خواهد بود.

با این حال سعید آذری تاکید کرد: امید نمازی در ارتباط با بازی کردن رجب زاده تصمیم نهایی را می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مهدی رجب زاده بازیکن بزرگی است و برای ذوب آهن زحمات زیادی کشیده و در صورتی که بخواهد از مستطیل سبز خداحافظی کند، به شیوه ای زیبنده از زحمات وی تقدیر و تجلیل خواهیم کرد.

در لیست امید نمازی آنتونی مک آلن ایرلندی به عنوان مربی دروازه بان های ذوب آهن انتخاب شده و  برایان اودونل از اسکاتلند به عنوان مربی بدنساز به ایران و اصفهان خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز