خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۲۵۴

سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از فردا -بیستم خردادماه جاری - در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 9200 متر مربع برپا خواهد شد، خدمات فعالان عرصه‌های مختلف شامل جهیزیه عروس، آتلیه و خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، سالن‌های زیبایی‌ و مزون‌های لباس عروس، موسسات تشریفاتی و باغ‌تالارها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و مراکز فرهنگی و هنری را به نمایش می‌گذارد.

ارائه آموزش‌های کاربردی، ارائه نمونه محصولات و روش‌های استفاده از آنها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان در کنار برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه‌های جانبی به شمار می‌رود که در روزهای برپایی نمایشگاه اجرا خواهد شد.

سه کارگاه مشاوره و روانشناسی نیز در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود که اساتید برتر این حوزه به ارائه دستاوردها و تجربیات خود به جوانان می‌پردازند. «رسانه، جوانان، ازدواج آگاهانه و پایدار»، «آیین همسرداری» و «ازدواج آسان و پایدار» از جمله کارگاه‌های آموزشی هستند که به صورت رایگان در روزهای برگزاری نمایشگاه به اجرا درمی‌آیند و مباحثی نظیر مهارت‌های ضروری برای همسرداری، نحوه تعامل با مشکلات زناشویی، مدیریت صحیح در زندگی، مولفه‌های انتخاب همسر، راهکارهای موثر در ازدواج آسان و راهکارهای اعتلای خانواده را برای شرکت‌کنندگان مطرح می‌کنند.

سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از 20 تا 26خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند طی ساعات 17 تا 24 از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز