خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای مرکزی تشکیلات منطقه‌ای سدا انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۵۶۱

همزمان با نوزدهمین سال فعالیت کنگره سازمان دانشجویان و دانش اموختگان استان خوزستان (سدا) با پیام استاندار خوزستان برگزار و اعضای شورای مرکزی این تشکیلات منطقه ای انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، همزمان با نوزدهمین سال فعالیت کنگره سازمان دانشجویان و دانش اموختگان استان خوزستان (سدا) با پیام استاندار خوزستان برگزار و اعضای شورای مرکزی این تشکیلات منطقه ای انتخاب شدند.

 استاندار خوزستان در پیام خود به تشکل سدا تاکید کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نقشی بی بدیل در توسعه ی همه جانبه ی کشور دارند.

شریعتی در این پیام با اشاره به نگاه ویژه و مثبت دولت تدبیر امید به احزاب و نهادهای مدنی تاکید کرد: حمایت  از فعالیت سیاسی تشکل های گوناگون با سلایق مختلف باعث گسترش نهادهای مدنی و حزبی و رونق فعالیت سیاسی از اولویت های اصلی نماینده عالی دولت در استان است.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان و دانش آموختگان خوزستان به عنوان نخستین تشکل سیاسی دارای مجوز از وزارت کشور  سابقه ی بیش از دو دهه کار منسجم و منظم حزبی در سطح استان را دارد عنوان کرد : این جانب در همه این سالها از نزدیک شاهد فعالیت های دلسوزانه ,آرمان خواهانه و توسعه نگر مبتنی بر نگاه کارشناسانه و دانش محور  این دوستان بوده ام .تشکلی فاخر و پیشرو با اعضایی با هوش و پاک دست که همواره در مسیر کاری خود نگاه اصلاح طلبانه توام با مشی اعتدال و تدبیر داشته و منشا اثر بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز