خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان خبرداد:

آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی اصفهان برای شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۶۶۵

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده باش نیروهای آتش نشانی در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بهزاد بزرگزاد اظهار کرد: تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان در ایام لیالی قدر اندیشیده شده و اکیپ های امداد و نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر مستقر خواهند شد.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر از جمله مصلی و مهدیه در شب های قدر مستقر می‌شوند تا مباحث ایمنی را کنترل کنند. همچنین موتورسیکلت سواران آتش‌نشان نیز در سطح شهر و محلات تردد خواهند کرد و نکات ایمنی را گوشزد می کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در صورت اعلام هیات مذهبی، ماموران آتش نشانی از تکایا، حسینیه ها و مساجد بازدید و کپسول های خاموش کننده به صورت امانت در اختیار هیات مذهبی قرار می دهند.

بزرگزاد در خصوص برگزاری دوره های آموزشی در مساجد شهر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نیروهای واحد آموزش آتش نشانی در مساجد حاضر می شوند و نکات ایمنی را به شهروندان آموزش می دهند.

وی تاکید کرد: اگر شهروندان قصد برپایی تکیه برای برگزاری مراسم شب های قدر را دارند باید نکات ایمنی را رعایت کنند که در این راستا می‌توانند به سازمان آتش نشانی واحد آموزش مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز