خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه خبرداد:

دستگیری زن سارق طلاجات کودکان در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۴۷۲

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زن سارق و همدستش در شهرستان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال وصول پرونده‌ای با موضوع فعالیت باندی که در زمینه سرقت طلاجات کودکان فعالیت داشتند، موضوع رسیدگی به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: برابر تحقیقات به عمل آمده زنی با اغفال کودکان خردسال داخل کوچه‌های خلوت به زور اقدام به سرقت دستبند و گوشواره طلای آنها کرده و با همدستی فردی دیگر به عنوان راننده اقدام به فرار می‌کنند. 

سرهنگ امیری گفت: با تحقیقات گسترده و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی سرکرده این باند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه در یکی از محلات کرمانشاه دستگیر شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه این متهم در پرونده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی ادامه داد زنی که انجام سرقت طلاجات دختران خردسال را انجام داده بود ضمن اعتراف به کار خود عنوان کرد طلاهای مسروقه را به شخص دیگری فروخته است از این رو فرد مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد. 

سرهنگ امیری گفت: متهمین در ادامه تحقیقات به ارتکاب یک فقره سرقت دیگر با همان شیوه اعتراف و در ادامه با راهنمایی آنها محل‌های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند. 

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه از معرفی متهمان پرونده به دستگاه قضیئی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.

وی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد: از رها کردن کودکان خود در کوچه و پارک خصوصا اگر طلاجات به همراه دارند خودداری کنند تا زمینه سوءاستفاده برای چنین افرادی فراهم نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز