خبرگزاری کار ایران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد:

هشدار نسبت به وزش باد شدید طی 3 روز آینده در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۲۳۳

اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه ای اعلام کرد که طی سه روز آینده در پاره ای از نقاط بویژه مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی، طی سه روز آینده با گذر امواج تراز میانی و بروز ناپایداری های جوی در بعضی از ساعات (بویژه بعدازظهرها)رگبار، آذرخش و تندباد موقت برای استان تهران پیش‌بینی می‌شود که در پاره ای از نقاط با گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ نیز همراه خواهد بود.

براساس این گزارش بارش باران و وزش باد شدید برای امروز (جمعه) و یکشنبه (13 خرداد) پیش بینی می‌شود و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی‌شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی نقاط مختلف استان تهران وجود دارد.

بنابر اخطاریه اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه شده برای پیشگیری از خطرات ناشی از وزش باد شدید و آذرخش تمهیدات لازم توسط نهادهای مسئول اتخاذ شود.

همچنین کمینه و بیشینه دمای هوای شهر تهران در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب (21، 33)، (20، 33) و (18، 29) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

ایستگاههای فیروزکوه با دمای 10 درجه سانتیگراد و ورامین با 36 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.

وزش تندباد که از عصر چهارشنبه با یک کشته و 75 زخمی در پایتخت شروع شد، عصر دیروز (پنجشنبه) هم با شدت کمتری ادامه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز