خبرگزاری کار ایران

با حکم محسنی بندپی؛

اسدالله حیدری مدیر بهزیستی استان البرز شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۰۶۱

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی «اسداله حیدری» را به‌عنوان مدیرکل بهزیستی استان البرز، منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی‌بندپی امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان البرز، گفت: در هر حکومتی به دلیل عدم برخورداری از فرصت‌های نابرابر عده‌ای با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند که نیازمند حمایت‌های همه جانبه و سفیران مهربانی خواهند بود.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به‌عنوان یک نهاد فعال با اندیشه‌های انقلاب شکل گرفته، گفت: توجه به افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست، معلولان، زنان بد سرپرست و سرپرست خانوار و برخی که به دلایل مختلف دچار اعتیاد شده و متجاهر جزو وظایف بهزیستی است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان سه هدف راهبردی را برای خدمات‌رسانی به مردم داشته، گفت: پیشگیری از بروز معلویت‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی پوشش بالای ۹۵درصد غربالگری تنبلی چشم، پوشش ۸۵ درصد شنوایی و آموزش‌های قبل از ازدواج ازجمله این راهبردها است.

محسنی بندپی در ادامه گفت: در سامانه بهزیستی وضعیت یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار معلول به ثبت رسیده که وضعیت ۷۰۰ هزار معلول در کشور شدید است که توانمندی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی و مردم نهاد بایستی در سازمان بهزیستی نهادینه شود، گفت: نگاه بهزیستی از کمک‌های مردمی و  رفع مشکلات اجتماعی به ثمر می‌رسد.

 رئیس سازمان بهزیستی، به ارزیابی عملکرد  سال گذشته ادارات کل بهزیستی در کشور اشاره کرد و گفت: ۲۴ اداره‌کل بهزیستی در کشور موفق به کسب رتبه‌های نخست کشوری در بسیاری از حوزه‌ها شده‌اند.

در ادامه این مراسم حکم انتصاب مدیرعامل سازمان بهزیستی البرز از طرف محسنی بندپی به اسدالله حیدری، تحویل داده شد.

شایان ذکر است، از سوابق اجرایی حیدری می‌توان مدیرعامل بهزیستی استان لرستان، رئیس اداره بهزیستی کوهدشت، معاون اداره کل بهزیستی لرستان، مسئول امور شاهد و ایثارگران بهزیستی استان البرز، مدیر مرکز ترک اعتیاد و مشاوره، مدیر مرکز مشاوره خانواده و مدرس دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و علمی کاربردیعضو انجمن جامعه‌شناسی ایران، اشاره کرد.

سازمان بهزیستی البرز طبق قانون تنظیم مقررات کشور دارای مسئولیت‌هایی مانند فعالیت در صدور مجوز برای مراکز مشاوره‌های ژنتیک و مشاوره خانواده، مراکز توانبخشی و نگهداری معلولان، مشاوره ازدواج برای افراد تحت پوشش، مهدکودک‌ها و فرزند خواندگی به بهزیستی است. این سازمان در تلاش است با نهایت کیفیت در خدمت محرومان و معلولین انجام وظیفه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز