خبرگزاری کار ایران

محمد نبیونی، تاکید کرد:

شهردار کرج در جلسه آینده انتخاب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۳۵

رئیس شورای شهر کرج درباره زمان دقیق انتخاب شهردار کرج، گفت: درجلسه آینده، انتخاب شهردار کرج، حتماً به عنوان تنها دستور، دنبال و شهردار مشخص می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نبیونی امروز در شصت و یکمین جلسه شورای شهر و در واکنش به اظهار نظر عباس زارع، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، اکبر سلیم نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و مهدی حاجی قاسمی، دبیر هیات رئیسه شورای شهر مبنی بر اولویت قراردادن موضوع انتخاب شهردار و در پاسخ به سئوال فرج الله ایلیات، عضو شورا که زمان دقیق انتخاب شهردار را جویا شد، گفت: روز یکشنبه هفته آینده و در شصت و دومین جلسه شورا، انتخاب شهردار به عنوان تنها دستور جلسه، مطرح خواهد شد.

این اظهار نظر رئیس شورا با تاکید مجدد از طرف زارع مطرح شد که "آیا حتما در جلسه آینده موضوع انتخاب شهردار در دستور کار قرار می گیرد؟" و نبیونی در پاسخ، آن‌را مجدد تایید کرد.

شهردار کرج در جلسه آینده انتخاب می‌شود

رئیس جلسه شورای شهر کرج همچنین در نطق پیش از دستور و به دنبال اعتراض بعضی از اعضا در ارتباط با حذف دستور جلسه انتخاب شهردار، گفت: من دستور "انتخاب شهردار" را از دستورکار امروز شورا، خارج و حذف نکردم و این بار دستور جلسه بدون مورد انتخاب شهردار از طرف دبیر جلسه مطرح و به صورت پیش نویس به دست من رسید. علت آن را هم جویا شدم که دلیل آن سفر نامزد منتخب به کشور روسیه بود. 

وی در ارتباط با برگزار نشدن جلسه در حضور استاندار البرز، گفت: درخواست برگزاری جلسه انتخاب شهردار از طرف هیئت رئیسه به استانداری ارسال شد. معاون استاندار و دبیر شورای حل اختلاف در پاسخ، خواستار اجرای سلسله مراتب شدند و مطرح کردند که باید این درخواست از طریق فرمانداری اجرا و ارسال شود.

نبیونی در پاسخ این اظهارات، گفت: طبق قانون، فرماندار فقط صلاحیت حل اختلاف شورای شهرهای اقماری شهرستان کرج را دارد و حل اختلاف شورای مرکز جزو وظایف شورای حل اختلاف، خواهد بود لذا در این ارتباط از وزارت کشور هم پیگیری کردیم که در هفته آینده بر مبنای مقررات پیش برویم و نگرانی ها برطرف شود و شهر با انتخاب شهردار، مسیر خودش را پیش ببرد.

شایان ذکر است بعد از درخواست استعفای اصغر نصیری به عنوان اولین شهردار منتخب شورای پنجم شهر کرج، شهرداری این کلانشهر درحال حاضر با سرپرستی محمدرضا، احمدی نژاد، اداره می شود.

طی هفته های گذشته مجید سریزدی به عنوان تنها نامزد منتخب 8 عضو شورا، معرفی شد که موضوع انتخاب وی با اما و اگرهای 5 عضو دیگر تا امروز به تاخیر افتاد و با وجودی که وی برنامه های خود را ارایه و به پرسش های اعضا نیز، پاسخگو بود، هیات رئیسه به دلایل مختلف، جلسات شورا را لغو می کرد و یا دستور جلسه انتخاب شهردار، حذف می شد.

در جلسه گذشته نیز رئیس شورا به برگزاری جلسه غیر علنی در حضور استاندار و شورای حل اختلاف، اشاره کرد و گفت که طی این هفته وضعیت سریزدی، مشخص می شود که این جلسه نیز با مخالفت استاندار البرز، برگزار نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز