خبرگزاری کار ایران

با حضور شخصیت‌های سیاسی؛

کنگره استانی حزب اراده ملت در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۰۹

سومین کنگره استانی حزب اراده ملت ایران در قم، با حضور شخصیت‌های سیاسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم ضیافت افطار و سومین کنگره استانی حزب اراده ملت ایران در قم، دوشنبه شب با حضور آیت الله موسوی تبریزی، جمعی از مسئولین استانی از جمله احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، مرتضی بابایی مدیرکل امور سیاسی استانداری قم، برخی فعالان سیاسی و دبیران احزاب استانی و همچنین اعضای این حزب در سالن اجتماعات خانه معلم قم برگزار شد.

حجت الاسلام محسن رهامی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایران در این مراسم با تأکید بر این که اگر به الزامات و قواعد جهانی شدن توجه نکنیم، فاصله مان با دنیا بیشتر می شود، گفت: جهان امروز نه فقط به صورت یک دهکده بلکه به صورت یک خانواده درآمده است.

در ادامه احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران، با بیان این که شاکله و ساختار تصمیم گیری و تصمیم سازی اصلاح طلبان مشکل داشته و باید مورد بازنگری قرار بگیرد، گفت: جریان اصلاح طلب ایران نباید از مطالبات جامعه و اقشار ضعیف دور باشد.

همچنین حسین منصوری تاج دبیر حزب اراده ملت ایران در استان قم، با بیان این که ملت ایران راه و هدف خود را با رأی خود به دولت تدبیر و امید اعلام کرد، گفت: مردم ایران با وجود آنکه از برخی بدعهدی ها دلخور شده اند، اما همچنان از دولت منتخب حمایت کرده و از این مسیر باز نمی گردند.

در پایان این مراسم نیز بیانیه ای تحت عنوان بیانیه پایانی سومین کنگره حزب اراده ملت ایران در استان قم، توسط مرتضی عبدی عضو شورای مرکزی این حزب قرائت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز