خبرگزاری کار ایران

زهرا ساعی مطرح کرد:

پست‌های مدیریتی میانی کشور حق نسل سوم انقلاب است/به‌کارگیری بازنشستگان مانع استفاده از نیروی جوان

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۹۱

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به نسل سوم انقلاب گفت: این نسل با توجه به تخصص‌ها و قابلیت‌ها نتوانسته حضور موثری در سطوح مدیریتی میانی کشور داشته باشد.

به گزارش ایلنا، زهرا ساعی با بیان اینکه طرح یک فوریتی عدم به‌کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی قرار است ماده ۷۱ مدیریت خدمات کشوری را مورد اصلاح قرار دهد، گفت: بند الف و ج ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری شامل رؤسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور، نواب رئیس مجلس، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان مجلس و معاونان رئیس جمهور است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه نسل سوم انقلاب با توجه به تخصص‌ها و قابلیت‌ها نتوانسته حضور موثری در سطوح مدیریتی میانی کشور داشته باشد، عنوان کرد: مجلس برای استفاده از این ظرفیت‌ها به این مساله ورود کرد.

رئیس کمیسیون معلولان یکی از علل عدم به کارگیری نیروهای جوان را به کارگیری مجدد بازنشستگان در مدیریت‌های کلان و میانی دانست و افزود: برخی افراد به صورت مادام‌العمر در یکسری از پست‌ها حضور دارند که باعث شده چرخه مدیریتی تغییر نکند.

ساعی با بیان اینکه نسل سوم انقلاب باید به زودی تصدی پست‌های مدیریتی کشور را عهده دار شود، اظهار کرد: چه بهتر اکنون از بازنشستگان به‌عنوان مشاور کنار جوانان استفاده شود تا تجربیات آنان نیز به کار آید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: زمان جنگ نیز جوانان توانستند آن را مدیریت کنند پس اکنون نیز جوانان می‌توانند بار دیگر کشور را مدیریت کنند که نیاز به اعتماد دارد و قطعا در این پست و مقام مدیریت با حمایت موفق خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز