خبرگزاری کار ایران

فرخی مطرح کرد:

مدیریت هپکو به سازمان خصوصی‌سازی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۵۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی، گفت: مشکلات شرکت هپکو اراک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و مقرر شد تا زمان تعیین تکلیف وضعیت هپکو هدایت این واحد اقتصادی در اختیار سازمان خصوصی سازی باشد.

به گزارش ایلنا از اراک، سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت هپکو ، روز گذشته کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر شریعتمداری وزیر و معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون اقتصادی استانداری مرکزی، معاون وزیر کشور ، معاون وزیر کار ، معاون دادستان کل کشور ، رئیس سازمان خصوصی سازی، نمایندگان بانک‌ها و مسئولان مربوطه تشکیل و مسائل و مشکلات شرکت هپکو به صورت ویژه در این نشست بررسی شد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست گفت : رسیدگی فوری به وضعیت این شرکت، تعیین تکلیف مدیریت و پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل و واگذاری شرکت به سهامدار دارای اهلیت و منابع مالی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.      

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی در خصوص مصوبات این جلسه گفت: با پیشنهاد استاندار مرکزی و تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت مقرر شد تا هفته آینده سازمان خصوصی سازی نسبت به پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل شرکت هپکو اقدام کند.         

وی گفت : همچنین با توجه به اختیار مالکانه 60/7 درصدی سازمان خصوصی سازی ، تا زمان تعیین وضعیت مشتری و سهامدار جدید بر اساس تکلیف وزیر صنعت ، این سازمان راساً مدیریت شرکت هپکو را بر عهده داشته باشد.

فرخی خاطرنشان کرد: در این نشست پیشنهادات و راهکارهایی جهت بهبود شرایط این شرکت به سازمان خصوصی سازی ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز