خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

دستگیری یک گروه اراذل و اوباش 6 نفره در محله سجادیه کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۲۲

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک گروه اراذل و اوباش 6 نفره در محله سجادیه این شهرستان که اقدام به ایجاد ناامنی و اغتشاش کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری در این باره اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت پلیس 110 مبنی بر تیراندازی در محله سجادیه سریعا اکیپ گشت انتظامی در محل حادثه حاضر شد. 

وی افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات متوجه شدند فردی معروف به"داری کله" به همراه پنج نفر دیگر به منظور ایجاد رعب و وحشت، قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی و شمشیرکشی کردند. 

سرهنگ براری ادامه داد: قدرت‌نمایی این گروه از اراذل و اوباش پس از دقایقی با حضور نیروی انتظامی خاتمه یافت. 

فرمانده انتظامی کرمانشاه تاکید کرد: با اقتدار و حضور به موقع پلیس هر 6 نفر مخل نظم و امنیت عمومی دستگیر و به قدرت‌نمایی آنها پایان داده شد. 

وی تصریح کرد: علاوه بر دستگیری این گروه از اراذل و اوباش یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری فشنگ به همراه چند قبضه شمشیر و تیزبر نیز کشف شد. 

سرهنگ براری گفت: این افراد با هدف ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی کردند که در نهایت مامور اقتدار پلیس و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی به اراذل و اوباش اجازه قدرتنمایی داده نمی‌شود گفت: پلیس از امنیت مردم دفاع و به شدت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند. 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز