خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نهاوند مطرح کرد:

هیچ نقشی در عزل و نصب فرماندار شهرستان نهاوند نداشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۰۱۵

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ نقشی در عزل و نصب فرماندار این شهرستان نداشته‌ام.

به گزارش ایلنا، حسن بهرام نیا شامگاه گذشته در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نهاوند، خطاب به مدیریت ارشد استان اظهار داشت: به مدیرکل راه و شهرسازی استان بگویید، عملیات اجرایی محور آورزمان و کنگاور را آغاز کند چرا که فصل کاری محدود است.
 
بهرام‌ نیا افزود: کارهای زیادی در نهاوند انجام شده است، کارهایی که مطالبات روی زمین مانده مردم بود به طوری که طی 2 سال 4 پروژه ملی را برای شهرستان با کمک مدیریت ارشد استان رقم زدم.
 
وی با بیان اینکه محور نهاوند- کنگاور ملی نبود اما 2 میلیارد اعتبار جدید ملی برای این پروژه گرفته شده و 8 میلیارد هم اعتبار قبلی آن بود، افزود: پروژه سد گرین در آستانه تعطیلی بود اما چرا برخی در این زمینه سیاه‌نمایی می کنند؟ این در حالی است که پیمانکار با اعتبار 320 میلیارد آغاز به کار کرد که متوجه شدیم پولشویی می‌کند بنابراین با کمک استاندار خلع ید شد و پروژه در حال آغاز مجدد است.
 
نماینده نهاوند در خانه ملت در ادامه با بیان اینکه بنده هیچ نقشی در عزل و نصب فرماندار نداشتم، استاندار خودش تشخیص داده است که چه کسی بیاید و چه کسی برود، اظهار کرد: رزومه ناصری را دیده‌ام، اهل تعامل و همکاری بوده است. در نهاوند فرصت سوزی شده به طوریکه با جناح بازی‌ها و اختلافات عقب مانده‌ایم در حالیکه آنچه مهم و وظیفه است اتحاد، وحدت، اشتغال و کار و تولید است.
 
امام جمعه نهاوند نیز با بیان اینکه کار کردن در این کشور با وجود همه این مشکلات و دشمنی‌ها، معجزه بوده است، گفت: اعتبارات ملی نمی‌توانست کاری برای محور آورزمان کند و ملی شدن اعتباراتش حرکت بزرگی بود.
 
حجت الاسلام مغیثی‌نیا افزود: 17 میلیارد اعتبار اشتغال روستایی شهرستان است اما رقم قابل توجهی جذب نشده که امیدواریم کاملا تحقق یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: به جای برگزاری همایش گردشگری، مراکز گردشگری را تجهیز کنید، چرا باید 4.5 میلیارد بدهی برای شهرداری گیان بماند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز