خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

هدف شایعه‌سازان زلزله در کهگیلویه و بویراحمد سرقت از منازل است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۲۴

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف شایعه‌سازان زلزله در کهگیلویه و بویراحمد سرقت از منازل است.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی انصاری اظهار داشت: انتشار برخی اخبار زلزله‌ای با پیش‌بینی وقوع در ساعت خاص در فضای مجازی کذب بوده و اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه پلیس فتا و پلیس اطلاعات فرماندهی نیروی انتظامی استان شایعه‌سازان را شناسایی می‌کنند و راه فراری ندارند، عنوان کرد: شایعه‌سازان بعد از شناسایی و تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.
 
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخی افراد خلافکار و بزهکار با انتشار شایعه‌های زلزله‌ای در فضای مجازی بنا دارند بعد از خالی شدن منازل از آن‌ها سرقت کنند ولی با هوشیاری و تلاش ماموران پلیش نقشه شوم آن‌ها نقش برآب می‌شود.
 
انصاری افزود: پلیس این استان با برنامه‌ریزی دقیق و مدون و به‌کارگیری تمام توان خود در رده‌های مختلف تمام قد امنیت منازل خالی و چادرهای برپا شده در پارک‌ها و میدان‌ها را تامین می‌کند.
 
وی با تاکید بر اینکه سارقان جرات نزدیک شدن به منازل مردم را ندارند تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی کهگیلویه و بویراحمد 6 سارق لوازم خانگی، اداری و ساختمانی در یاسوج دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز