خبرگزاری کار ایران

عصر امروز در قم انجام می‌شود؛

تشییع و تدفین پیکر آیت الله ایمانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۱۱

مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله اسدالله ایمانی ساعت ۱۶ عصر امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام دفتر مرحوم آیت الله ایمانی پیکر این عالم ربانی با حضور طلاب، اساتید حوزه‌های علمیه، جمعی از مسئولان و گروه‌های مختلف مردمی از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم کریمه اهل بیت (ع) تشییع می‌شود.

قرار است آیت الله العظمی مکارم شیرازی بر پیکر امام جمعه فقید شیراز نماز اقامه کند و پس از آن پیکر مطهر آیت الله ایمانی، حول ضریح مطهر حضرت معصومه (س) طواف داده شده و در رواق شهید مطهری حرم آرام گیرد.

آرامگاه مرحوم آیت الله ایمانی در جوار آرامگاه آیت الله حائری شیرازی است.

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله ایمانی از سوی دفتر مقام معظم رهبری، بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

مراسم امشب به صورت همزمان برای بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله بهجت و بزرگداشت مرحوم آیت الله ایمانی است.

پیکر مطهر این عالم ربانی و مجاهد دیروز پس از تشییع در شیراز برای خاکسپاری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به شهر قم منتقل شد.

آیت الله اسدالله ایمانی نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دوشنبه شب هفدهم اردیبهشت به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز